Kære Udstillere
Vi har glædet os overordentlig meget til igen at åbne Autocamper Show sammen med jer.
I fællesskab sikrer vi, at det bliver en succes, og at gæsterne får en god og udbytterig oplevelse med hjem fra tre travle messedage.
Her på siden finder i alt hvad i skal bruge af praktisk info, tilmeldinger, markedsføringsmuligheder og meget mere. Kig den igennem, har i spørgsmål kan i sikkert finde svar her.
Hvis ikke er vi selvfølgelig klar til at hjælpe.
ALLE DE VIGTIGE INFORMATIONER
… LIGE FRA A-Å
Vi har netop fået opstillet ekstra skraldecontainere, hvor der er større fokus på sortering.
Disse containere vil også være at finde på Autocamper Show 2025 og derfor opfordrer vi på det kraftigste til, at I sorterer jeres affald; pap og papir, plastik og metal og restaffald.
Derudover skal storpap i vores pappresser, som I kan finde mellem Hal A og D - hvis I ikke kan finde den, så henvend jer på arrangørkontoret.
Lad os hjælpe hinanden!
Fredag kl. 17:15 kan du sammen med os fordøje dagen, når vi byder på en bid mad og noget koldt at drikke ved torvet i Hal C. Vi håber, at se jer der.
For at vi har styr på madmængderne skal I tilmelde jer morgenmad og hygge inden. Tilmelding skal ske senest mandag d. 27. oktober.
Bag Autocamper Show har vi sammensat et stærkt hold, der står klar til at hjælpe dig.
I forbindelse med messen kan vi træffes på arrangørkontoret, som findes i forhallen ved messeindgangen. Arrangørkontoret er åbent i hele messens åbningstid.
Kig forbi kontoret, hvis du har spørgsmål, brug for hjælp til print eller bare har lyst til en sludder og en kop kaffe.
Projektchef: Ida Brøgger Hahn
+45 2362 7065
ih@messec.dk
Projektkoordinator: Nikoline Sahl Meyer
+45 2810 5714
nm@messec.dk
Projektkoordinator: Lasse Dahl-Hansen
+45 2777 0044
LH@messec.dk
Salgschef: Helle Dyg Nielsen
+45 2148 0321
hdn@messec.dk
Salgskonsulent: Janne Haudrum
+45 2777 0045
jha@messec.dk
Brandsikring & brug af åben ild
Udstillingen er godkendt af brandmyndighederne. Der vil være kontrol af brandvagter i åbningstiden.
Af brandhensyn, må der ikke i hallerne forefindes beholdere med eksplosive og/eller brandfarlige væsker. F.eks. skal biler være tømt for benzin (der må max være 5 liter brændstof i tanken) og batteripoler afmonteres.
Der må i standopbygningen ikke indgå materialer som f.eks. pap, papir, plastprodukter mm. , som er let antændelige, eksplosive eller ved brand udvikler giftige luftarter.
Ingen materialer må være mere antændelige/brændbare end træ. Gardinstoffer skal således imprægneres mod brand ifølge Brandvæsenets og producenternes anvisninger, mens fx. halm og lign. er forbudt, medmindre det indgår som en nødvendig del af udstillingen.
Brug af åben ild og tobaksrygning er forbudt. Det er ikke tilladt at have stearinlys/fyrfadslys eller anden åben ild tændt på standen.
Andre pyrotkeniske artikler må kun udstilles som attraper. Opbevaring og salg af pyrotekniske artikler kan på ingen måde tillades i hallerne, jf. Fyrværkeribekendtgørelsen.
OBS! Omkostningerne til nødvendige brandsikringsforanstaltninger på stande afholdes af udstilleren.
MESSE C har reserverede nærparkeringspladser til handicapbiler lige ved indgangen. Det er muligt at tilgå alle lokaler med elevator, og der er handicaptoiletter både i messe- og konferenceafdelingen
Ligesom sidste år, tager vi imod overnattende gæster i Camp C. Her planlægger vi at skabe en fantastisk og anderledes oplevelse for vores besøgende. Her tiltænker vi at uddele en velkomst goodiebag til de mere end 100 overnattende autocampister. Hvis I har en lækker folder, spændende bøger eller ønsker at sende en produkthilsen med, hører Nikoline gerne fra jer på nm@messec.dk. Det gælder også præmier til banko lørdag aften, i Hygge Zonen. Her kan Nikoline ligeledes kontaktes, såfremt I har et produkt, noget udstyr eller andet, der kunne være ideelt som præmie til Banko.
Det kunne også være muligheden for f.eks. morgenmad, hyggepakker eller andet - direkte ind i jeres målgruppe.
Det kan du.
For at booke skal du skrive til messec@messec.dk eller ringe på +45 7592 2566.
Seneste mulighed for indkørsel er torsdag d. 30. oktober kl. 17.00, hvor gangene skal være ryddet pga. pålægning af gangtæpper. Dvs. i tidsrummet kl. 17.00-20.00 torsdag kan der kun arbejdes på selve standarealet. Der vil KUN være adgang via døråbningerne efter kl. 17.00.
Godt råd: Hvis du kører ind på en stand med tæppe er det vigtigt, at du drejer og triller samtidig, ellers krøller tæppet.
Alle udstillere modtager en rabatkode, der giver 50% rabat på indgangsbilletten. Billetterne købes her: https://www.autocampershow.dk/koeb-billet
Hver udstiller får en personlig rabatkode, som gælder til 100 billetter. Der kan maks købes 2 billetter pr. transaktion.
Det er tilladt at lave konkurrencer på sin stand. Vær opmærksom på at få udtænkt en udleveringsprocedure for evt. præmie, samt hvordan du ønsker at promovere konkurrencen.
Under Opbygning
Mad til personale under opbygning kan forudbestilles via webshoppen. Det samme gælder for messens åbne dage.
Gå til webshop
Under messen
I messens åbningstid vil der være et bredt udvalg af mad og drikke i både pizzeriaet og snackbaren i Hal A samt i torveområdet i Hal C.
Udstillere er velkomne til at benytte alle åbne serveringssteder på messen, men vi anbefaler at lave en bestilling igennem webshoppen inden og undgå kø og ventetid.
Har du brug for en kop kaffe, så kig forbi Arrangørkontoret, hvor vi står klar med en kop kaffe og et smil.
Marketing Kit
Bidrag til at gøre messen til en succes! Vi opfordrer jer til at hjælpe med at markedsføre Autocamper Show 2025 via f.eks. sociale medier, mailsignatur og egne hjemmesider.
Vi har tilsendt et "marketing kit", hvor vi har skrevet og klargjort både tekst og billeder, så I nemt kan copy/paste. Du kan også downloade marketingmaterialer, logo og mailsignatur på hjemmesiden.
Du finder det hele HER
Markedsføring af messen
Autocamper Show 2025 bakkes op af en massiv markedsføringsindsats fra MESSE Cs side.
Der annonceres således i fagspecifikke medier, både elektroniske og trykte.
Såfremt du som udstiller har en spændende historie, produktlancering eller anden nyhed, der relaterer sig til Autocamper Show 2025, er du velkommen til at melde den ind til projektkoordinator Nikoline Sahl Meyer på nm@messec.dk, og din historie vil måske blive udvalgt til en pressemeddelelse eller historie på messens sociale medier.
Vil I markedsføres på Autocamper Shows Facebook?
Indsend materiale til Autocamper Show via DENNE FORMULAR.
Materialet skal være relevant for de besøgende, hvorfor et link alene ikke bliver lagt op på vores Facebook. Send derimod et billede/en video af jer, noget i udstiller eller noget helt tredje.
Du får både hurtig betjening og sikker afregning ved at benytte vores C’reditcard, som du kan betale med ved alle spisesteder, samt i teknisk afdeling i hele messens åbningstid. C’reditcard kan bestilles via MIN SIDE, og de afhentes på arrangørkontoret mod underskrift fra den første opbygningsdag.
C’reditcardet er gratis, vi beder dig returnere det i postkassen ved informationen eller receptionen efter messen.
Bemærk venligst: C’reditcardet kan først anvendes fra første officielle opbygningsdag og vil automatisk blive lukket dagen efter sidste nedtagningsdag.
C’reditcardet skal fremvises ved køb, hvor personalet vil scanne det og registrere købet på jeres samlede konto hos MESSE C. Der vil blive udleveret bonkvittering i forbindelse med købet. Købet vil blive faktureret efter messen.
Du kan bestille kortet i webshoppen
Søndag d. 2. november kl. 16.00-22.00
Mandag d. 3. november kl. 8.00-16.00
Tirsdag d. 28. oktober - kl. 12.00-20.00 (kun med tilmelding) - KLIK HER FOR TILMELDING
Onsdag d. 29. oktober kl. 08.00-20.00
Torsdag d. 30. oktober kl. 08.00-20.00
Fredag d. 31. oktober kl. 07.00-11.00
Vi anbefaler, at alle benytter de porte, der har samme "farvekode", som standen (se tegning herunder):
Fra torsdag d. 23. oktober til tirsdag d. 28. oktober kan I opbevare biler ved MESSE C.
Brug DENNE VEJLEDNING ved aflevering af biler.
Fra torsdag d. 23. oktober vil vi have afmærket et område bag Hal E, hvor I kan stille bilerne. Husk P-kort i ruderne på bilerne, hvis vi får brug for, at kontakte jer.
Fra lørdag D. 25. oktober er det muligt at komme i gang med at vaske biler bag Hal E, fra kl. 8.00 og fra lørdag kl. 12 kan I også køre dem ind i Hal E til opbevaring indtil tirsdag.
Indkørsel til Hal E af port 10, der vil kunne åbnes i åbningstiderne. Ved udfordringer kontakt teknisk afdeling på tlf: 4025 9637.
Umiddelbart efter indkørsel beder vi jer lukke portene. Dette er for at holde kulden ude.
Husk at print dine p-kort hjemmefra. Så er det nemt at parkere på de anviste udstiller p-pladser, når I ankommer til MESSE C. Hent p-kortene HER.
I udstillingsperioden SKAL alle biler i udstillerparkeringen være forsynet med et udfyldt p-kort, som placeres synligt i bilens forrude.
Rygning indendørs er ikke tilladt. Vi henviser til rygeområdet udenfor indgangen.
Af hensyn til helheden og krav fra brandmyndighederne skal alle udstillingsgenstande holdes inden for eget standareal.
Omdeling af reklamer eller anden PR-aktivitet uden for eget standareal må ikke finde sted.
Standskitsen giver dig et overblik over opbygningen af din stand. På den skal du indtegne placeringen af strømstik og af evt. bannere, som du har bestilt.
Vi uploader din standskitse i webshoppen. Gå til webshop ved at klikke her: Gå til webshop
Du finder standskitsen under fanen E-shop, når du er logget ind.
For at udfylde din standskitse skal du gøre følgende:
1. Log ind på webshoppen.
2. Gå ind på "E-shop"
3. Find den grønne knap til højre, hvor der står "standskitse, hent den her" og tryk på knappen.
4. Indtegn placeringen af de bestillinger, som kræver en placering - f.eks. strøm, ophæng af bannere, vægge mv.
5. Upload nu den udfyldte skitse, ved at trykke på knappen "upload standskitse". Så modtager vi den. Hvis du har yderligere tegninger over din stand, kan du også tilføje dem her.
Tusind tak!
Der er gratis Wi-Fi i hallerne, til fri afbenyttelse.
WIFI:
Netværk: MESSEC25
Kode: messec2025
Ønskes der en kablet forbindelse, kan dette bestilles via webshoppen. Se mere omkring dette under "Tilkøbsmuligheder" eller direkte via webshoppen.
I forbindelse med messen er I meget velkomne til at overnatte på Messe C's grund. Indsend senest dine ønsker til booking af plads d. 9. oktober.
I år vil udstiller campen være bag ved porten og campen deles med Camp C for gæster..
OBS. Indkørsel/Indgang kun i tidsrummet, der er anvist på porten. Har I brug for ind-/udkørsel udenfor teknisk afdelings åbningstid kan portvagten kontaktes frem til kl. 22.00 på vagtnummer tlf. Nummer følger.
Vil I benytte campen skal I registrere jer her senest 9. oktober. Herefter sælges resterende pladser til gæster:
Alle udstillere skal bære et synligt udstillerkort i messens afviklingsdage.
Kig forbi arrangørkontoret i opbygningsdagene, hvor I kan hente udstillerkort og tilhørende keyhangere.
Har du specielle gæster til standen (som f.eks. fabriksmedarbejdere, leverandører eller lign.), kan du bestille billetter til dem ved teamet.
Send en mail til Lasse på lh@messec.dk med navn, e-mail og antal billetter.
Så modtager dine gæster billetterne direkte i deres mailboks.
Lørdag og søndag d. 25.-26. okt. kl. 8.00-18.00 (OBS, kun ved Hal E, da vi har messe i hal A og C)
Mandag til torsdag d. 27. - 30. oktober er der åbnet for vaskepladser ved Hal C og E kl. 08.00-20.00
BEMÆRK: Fredag-søndag d. 24.-26. oktober afvikler vi Kreative Dage i MESSE C, som trækker 25.000 gæster over weekenden.
Forvent derfor ekstra pres på området omkring MESSE C samt på udstillerparkeringen.
Find webshoppen her:
https://shop.messec.dk/
Webshop - bestilling af ydelser
Du bevæger dig rundt blandt ydelserne ved at trykke på de forskellige kategorier. Du kan altid komme tilbage øverst ved at trykke på "e-shop" i menuen i toppen. Derved kommer du tilbage til oversigtsbilledet.
Ved produkterne skal du indtaste antal eller m2. Det står noteret i vareteksten.
Betaling
Bestiller du dine tekniske ydelser senest mandag d. 6. oktober, opnår du 10% rabat på udvalgte tekniske ydelser, efter d. 6. er det listepriser. OBS. Bestillinger lavet under opbygning og under messen tillægges 25% på listeprisen.
Vælg "gå til kurv" for at gå til betaling. Tjek din ordre igennem og hvis alt stemmer så tryk "gå til kassen". Har du ændringer, kan du slette og rette produkterne her.
Under fakturering bedes du tjekke at faktura adresse er OK, ret adressen eller gå til "Næste". Vælg hernæst betalingsform. Ved faktura bliver der pålagt et gebyr på 85 kr (et samlet gebyr før messen og et efter messen, da alle bestillinger faktureres samtidig - ikke pr. bestilling).
Gå til næste, hvor du godkender betingelser og ordren. Fortsæt og modtag bekræftelse pr. mail.
Husk: altid at angive de tekniske bestillinger på din standskitse.
Ny/ekstra bestilling
I tilfælde af en ekstra bestilling til din stand kan du logge ind igen og foretage en ny bestilling, som vil blive håndteret sammen med tidligere bestillinger. Skulle du have ændringer til det bestilte - kontakt da teknisk afdeling:
Dennis Roskvist, Teknisk chef - tlf. 6046 4062
Berit Høgh, Teknisk koordinator - tlf. 2777 0050
Vagttelefon - 4025 9637
Tilkøbsmuligheder
Messe C tilbyder relevante tilkøbsmuligheder, som kan bestilles og betales i vores webshop.
Bestiller du senest d. 6. oktober 2025, tilbyder vi 10% rabat på udvalgte tekniske ydelser. Rabatten fratrækkes automatisk ved betaling.
Vær dog opmærksom på, at ved bestilling under opbygning og i messedagene, pålægges listeprisen 25%, og der kan være leveringsproblemer med enkelte produkter. Fx. skiltning, som bestilles hos ekstern leverandør, eller lamper og strøm til stande, hvor det efter opbygning ikke er muligt at få tilgang med en lift.
På din kontrakt fremgår det, hvilke ydelser, der er inkluderet i din standleje.
Eksempler på tilkøbsmuligheder
Tekniske ydelser
- TEKNIK; el, lys, lysrig, VVS, trykluft, standopbygning, wire, truck og emballage.
- MØBLER OG INVENTAR; Disk, caféborde, ståborde og andet inventar til standen.
- PRINT OG SKILTE; Banner, roll-up og skiltefrise.
- AV-UDSTYR; TV, ophæng og projektor.
- INTERNET; Kablet forbindelse (gratis Wi-Fi i hallerne)
- TÆPPER OG RENGØRING
- BLOMSTER
Catering
Forplejning og drikkevarer. Husk at bestille mad til standpersonalet under opbygning også, og få leveret maden til standen eller i vores udstillercafé.
Ønsker I, at jeres køb i messens spisesteder sendes til virksomheden, kan I bestille et "Messe C'reditkort" i webshoppen.
Har du specielle ønsker, som du ikke kan finde i webshoppen, er du velkommen til at kontakte Messe C eller Autocamper Teamet.
Fredag kl. 9:30 inviterer vi til åbning af Autocamper Show ved torvet i Hal C. Vi har droppet de officielle og taler, men vil i stedet opfordre til lidt hygge og en high-five, med ønsket om en god dag. Vi er vært for lidt godt til ganen og varm kaffe.
Tilmelding skal ske senest mandag d. 27. oktober.
Husk stadig tilmelding HER.
Åbningstider for udstillere:
Fredag d. 31. oktober kl. 07.30 - 19.00
Lørdag d. 1. november kl. 08.00 - 18.00
Søndag d. 2. november fra kl. 08.00 - 22.00
Åbningstider for besøgende:
Fredag d. 31. oktober kl. 11.00 -17.00
Lørdag d. 1. november kl. 10.00 - 17.00
Søndag d. 2. november fra kl. 10.00 -16.00
